LICEUL TEHNOLOGIC “IOAN CORIVAN” HUŞI
Str.Cpt.Nicolae Cisman, nr.18
TEL/FAX: 0235480991
E-mail: lic_corivan@yahoo.ro
A N U N Ţ
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE INGRIJITOR TREAPTA I PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
Liceul Tehnologic ,,Ioan Corivan” Huși, cu sediul în localitatea Huși,str. Cpt. Nicolae Cișman, nr18.județul Vaslui, organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de ingrijitor treapta I, pe perioadă nedeterminată, 1 normă, în temeiul HG nr. 286/2011, modificată prin HG nr. 1027/2014.
Condiții generale necesare ocupării postului vacant de ingrijitor I conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/23.03.2011, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris, citit și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate,
f) îndeplinește condițiile de studii și alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) să nu fi suferit vreo condamnare definitivă pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice postului:
Studii:
- absolvent cu studii medii,liceu;
- curs de ingrijitor sau de igiena;
- Vechime in munca: minim 5 ani.
Cunostinte generale privind:
- tipuri de operatii de curatenie,suprafete de curatat, spatii de curatat
- tipuri de scule şi utilaje cu acţionare manuală;
- modalităţi de îndepărtare a murdăriei, materiale şi produse de curăţat;
- legislaţia specifică locului de muncă;
- domeniul Securităţii în muncă, P.S.I. şi de prim ajutor.
Înscrierile se fac la sediul instituției, serviciul secretariat, în perioada 03.07.2017-04.07.2017, în intervalul orar 12.00-15.30 (în zilele lucrătoare).
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs: David Irina, telefon: 0235/480991, e-mail: lic_corivan@yahoo.ro
Informații suplimentare se pot obține la telefonul: 0235/480991.
ETAPELE SI PROBELE DE CONCURS:
ETAPA I. Inscrierea si selectarea dosarelor de inscriere
ETAPA II. Proba practica la sediul scolii,conform calendarului de desfasurare a concursului.
ETAPA III. Interviul-la sediul scolii, conform calendarului de desfasurare a concursului.
Pentru probele concursului, punctajele se stabilesc dupa cum urmeaza:
a) pentru proba practica,punctajul este maxim 100 de puncte;
b) pentru interviu, punctajul este maxim 100 de puncte;
PROBA PRACTICA
Se va desfasura pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs , care va include urmatoarele criterii de evaluare:
a) capacitatea de adaptare;
b) capacitatea de gestionare a situatiilor dificile;
c) indemanarea si abilitatea in realizarea cerintelor practice;
d) capacitatea de comunicare;
e) capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfasurarea probei practice.
PROBA INTERVIULUI
Proba interviului poate fi sustinuta de catre candidatii admisi la proba practica .
Criterii de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
a) abilitati si cunostinte impuse de functii,
b) motivatia candidatului
c) comportamentul in situatie de criza;
d) initiativa si creativitate
e) capacitatea de analiza si sinteza
Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la prima proba,nu pot participa la cea de a doua proba.
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba practica si interviu.
Se considera admisi candidatii care au obtinut cel mai mare punctaj, in ordine descrescatoare.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
- Depunerea dosarelor 03.07.2017-04.07.2017
- Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției 05.07.2017 - 06.07.2017
- Depunerea contestațiilor la selecția dosarelor 07.07.2017, orele 9.00-12.00
- Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor 07.04.2017, ora 16.00
- Proba practică 10.07.2017, orele 09.00-11.00
- Afișarea rezultatelor obținute la proba practică 10.07.2017, ora 14.00
- Depunerea contestațiilor la proba practică 10.07.2017, orele 14.00-16.00
- Soluționarea contestațiilor la proba practică 11.07.2017 orele 14.00-16.00
și afișarea rezultatelor
- Proba de interviu 12.07.2017, orele 09.00-12.00
- Afișarea rezultatelor la proba de interviu 12.07.2017, ora 13.00
- Depunerea contestațiilor la proba de interviu 12.07.2017, orele 13.00-15.00
- Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor 13.07.2017, orele 14.00-16.00
- Afișarea rezultatelor finale 13.07.2017, ora 16.00
Conform art.6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
- Cerere de înscriere la concurs adresată directorului unității de învățământ;
- Copie carte de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz.
- Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specilizări, copiile actelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice solicitate de unitatea de învățământ;
- Copia carnetului de muncă, conformă cu originalul sau după caz o adeverință care să ateste vechimea în muncă și/sau în specialitatea studiilor;
- Declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează.
- Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
- Curriculum vitae.
Actele prevăzute la punctele 2,3 și 4 vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
ATRIBUŢII SPECIFICE POSTULUI
- abilităţi de muncă în echipă;
- disponibilitate de program flexibil;
- răspunde de inventarul încredinţat;
- ştie să folosească aparaturile electrice, electronice şi electrocasnice;
- efectuează şi alte sarcini trasate de către conducere în limita capacităţii sale fizice şi intelectuale şi a programului de muncă;
- cunoaşte operațiile de curăţenie asupra suprafeţelor şi spatiilor de curăţat, de îndepărtare a murdăriei cu materiale şi produse de curăţat specifice;
- cunoaşte tipurile de scule şi utilaje cu acţionare manuală pentru curăţenie;
- să cunoască Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al unității de învăţământ preuniversitar.
TEMATICA CONCURSULUI
- 1. REGULI DE EFECTUARE A CURĂŢENIEI ÎN INSTITUŢIA DE ÎNVĂŢĂMÂNT
- 2. NOŢIUNI FUNDAMENTALE DE IGIENĂ
- 3. SECURITATE ŞI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ ŞI P.S.I.
BIBLIOGRAFIE pentru concursul de ocupare a postului de îngrijitor I
- 1. Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al unității de învăţământ preuniversitar;
- 2. Legea nr. 319/14.07.2006 (actualizată) securităţii şi sănătăţii în muncă;
- 3. Normele de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor aprobate prin Ordinul nr. 1955/18.10.1995 (actualizat).
- · Documentație de pe site-urile
Director, Secretar,
Prof. Bârlădeanu Elena David Irina
FIŞA INDIVIDUALĂ A POSTULUI
ÎNGRIJITOR
În temeiul Legii Educaţiei Naţionale (Legea nr. 1/ 2011), cu modificările şi completările ulterioare şi al contractului individual de muncă, înregistrat în Registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. ____, se încheie astăzi ____/____/______ prezenta fişă a postului. ( perioada evaluare……………………..).
Numele şi prenumele ……………………..
Denumirea postului: ÎNGRIJITOR
Cod COR 911201
Decizia de numire _________
Numărul de ore sarcini de serviciu 8 ore/ zi = 168 lunar
Compartimentul: personal nedidactic
Cerinţe
Studii: ………………………
Vechime in munca la ........
Relaţii profesionale
ierarhice de subordonare: director, administrator financiar (responsabil compartiment),
de colaborare: cu personalul didactic, didactic auxiliar, nedidactic,
de reprezentare a unităţii şcolare la activităţi la care participă ca delegat.
I. Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând ___1___ normă de bază corespunzătoare unei părţi de ______ din salariul de bază, stabilite la data de ____/____/_______:
Obiectiv general: asigurarea curăţeniei în şcoală şi în jurul acesteia.
Obiectiv specific:gestionarea şi conservarea bunurilor, efectuarea lucrărilor de îngrijire şi igienizarea a spaţiului şcolar.
Atribuţii specifice postului:
Gestionează bunurile:
preia sub inventar de la director bunurile din clase, holuri, spaţii sanitare şi răspunde de păstrarea şi folosirea lor în condiţii normale;
preia materialele pentru curăţenie;
răspunde de bunurile personale ale elevilor aflate în sălile de clasă pe perioada cât aceştia sunt la alte activităţi.
Efectuează lucrări de îngrijire a sectorului:
ştergerea prafului, măturat, spălat;
scuturarea, spălarea covoarelor, traverselor (unde este cazul);
spălatul uşilor, geamurilor, chiuvetelor, faianţei, mozaicurilor;
păstrarea instalaţiilor sanitare în condiţii normale de funcţionare;
execută lucrări de vopsitorie (când este cazul);
curăţenia sălilor de clasă, cabinetelor (zilnic): măturat, şters praful, debarasarea băncilor, spălat;
curăţenia holurilor (zilnic): măturat, spălat;
curăţenia birourilor, secretariatului, cancelariei (zilnic) şi a spaţiilor de depozitare.
Conservă bunurile:
controlează zilnic uşile, geamurile, mobilierul, duşurile, robinetele şi semnalează defecţiunile constatate muncitorului de întreţinere.
Programul zilnic:
Schimbul I: 7.00-13.00 şi 19.00-21.30
Schimbul II: 13.00-21.00
II. Alte atribuţii
În funcţie de nevoile specifice ale unităţii de învăţământ, salariatul este obligat să îndeplinească şi alte sarcini repartizate de angajator, precum şi să respecte normele, procedurile de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU, în condiţiile legii:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Răspunderea disciplinară
Neîndeplinirea sarcinilor de serviciu sau îndeplinirea lor în mod necorespunzător atrage după sine diminuarea calificativului şi/ sau sancţionarea disiciplinară, conform prevederilor legii.
DIRECTOR,
___________________
Semnătura titularului de luare la cunoştinţă,
____________________
DATA ___/___/__ ___