LICEUL TEHNOLOGIC “IOAN CORIVAN” HUŞI

Str.Cpt.Nicolae Cisman, nr.18

TEL/FAX: 0235480991

                          E-mail: lic_corivan@yahoo.ro


A N U N Ţ

CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE INGRIJITOR TREAPTA  I PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ

     Liceul Tehnologic ,,Ioan Corivan” Huși, cu sediul în localitatea Huși,str. Cpt. Nicolae Cișman, nr18.județul Vaslui, organizează  concurs pentru ocuparea unui post vacant de ingrijitor treapta  I, pe perioadă nedeterminată, 1 normă, în temeiul HG nr. 286/2011, modificată prin HG nr. 1027/2014.

Condiții generale necesare ocupării postului vacant de ingrijitor I conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/23.03.2011, cu modificările şi completările ulterioare:

a)      are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b)      cunoaşte limba română, scris, citit și vorbit;

c)      are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d)     are capacitate deplină de exerciţiu;

e)      are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate,

f)       îndeplinește condițiile de studii și alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g)      să nu fi suferit vreo condamnare definitivă pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice postului:

Studii:

Cunostinte generale privind:

Înscrierile se fac la sediul instituției, serviciul secretariat, în perioada 03.07.2017-04.07.2017, în intervalul orar 12.00-15.30 (în zilele lucrătoare).

Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs: David Irina, telefon: 0235/480991, e-mail: lic_corivan@yahoo.ro

Informații suplimentare se pot obține la telefonul: 0235/480991.

ETAPELE SI PROBELE DE CONCURS:

ETAPA I. Inscrierea si selectarea dosarelor de inscriere

ETAPA II. Proba practica la sediul scolii,conform calendarului de desfasurare a concursului.

ETAPA III. Interviul-la sediul scolii, conform calendarului de desfasurare a concursului.

Pentru probele concursului, punctajele se stabilesc dupa cum urmeaza:

a)      pentru proba practica,punctajul este maxim 100 de puncte;

b)      pentru interviu, punctajul este maxim 100 de puncte;

PROBA PRACTICA

Se va desfasura pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs , care va include urmatoarele criterii de evaluare:

a)      capacitatea de adaptare;

b)      capacitatea de gestionare a situatiilor dificile;

c)      indemanarea si abilitatea in realizarea cerintelor practice;

d)     capacitatea de comunicare;

e)      capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfasurarea probei practice.

PROBA INTERVIULUI

Proba interviului poate fi sustinuta de catre candidatii admisi la proba practica .

Criterii de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:

a)      abilitati si cunostinte impuse de functii,

b)      motivatia candidatului

c)      comportamentul in situatie de criza;

d)     initiativa si creativitate

e)      capacitatea de analiza si sinteza

Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la prima proba,nu pot participa la cea de a doua proba.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba practica si interviu.

Se considera admisi candidatii care au obtinut cel mai mare punctaj, in ordine descrescatoare.

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:

  1. Depunerea dosarelor                                                                03.07.2017-04.07.2017
  2. Selecția dosarelor   și afișarea rezultatelor selecției                  05.07.2017 - 06.07.2017
  3. Depunerea contestațiilor la selecția dosarelor                          07.07.2017, orele 9.00-12.00
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor                    07.04.2017, ora 16.00
  5. Proba practică                                                                         10.07.2017, orele 09.00-11.00
  6. Afișarea rezultatelor obținute la proba practică                       10.07.2017, ora 14.00
  7. Depunerea contestațiilor la proba practică                              10.07.2017, orele 14.00-16.00
  8. Soluționarea contestațiilor la proba practică                           11.07.2017   orele 14.00-16.00

și afișarea rezultatelor                                                           

  1. Proba de interviu                                                                   12.07.2017, orele 09.00-12.00
  2. Afișarea rezultatelor la proba de interviu                              12.07.2017, ora 13.00
  3. Depunerea contestațiilor la proba de interviu                        12.07.2017, orele 13.00-15.00
  4. Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor                 13.07.2017, orele 14.00-16.00
  5. Afișarea rezultatelor finale                                                   13.07.2017, ora 16.00

Conform art.6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

  1. Cerere de înscriere la concurs adresată directorului unității de învățământ;
  2. Copie carte de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz.
  3. Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor  și ale altor acte care atestă efectuarea unor specilizări, copiile actelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice solicitate de unitatea de învățământ;
  4. Copia carnetului de muncă, conformă cu originalul sau după caz o adeverință care să ateste vechimea în muncă  și/sau în specialitatea studiilor;
  5. Declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează.
  6. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului,  de către medicul  de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
  7. Curriculum vitae.

Actele prevăzute la punctele 2,3 și 4 vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

ATRIBUŢII SPECIFICE POSTULUI

 

TEMATICA CONCURSULUI

  1. 1.      REGULI DE EFECTUARE A CURĂŢENIEI ÎN INSTITUŢIA DE ÎNVĂŢĂMÂNT
  2. 2.      NOŢIUNI FUNDAMENTALE DE IGIENĂ
  3. 3.      SECURITATE ŞI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ ŞI P.S.I.

BIBLIOGRAFIE pentru concursul de ocupare a postului de îngrijitor I

  1. 1.       Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al unității de învăţământ preuniversitar;
  2. 2.      Legea nr. 319/14.07.2006 (actualizată) securităţii şi sănătăţii în muncă;
  3. 3.      Normele de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor aprobate prin Ordinul nr. 1955/18.10.1995 (actualizat).

 

                       Director,                                                                                        Secretar,

Prof. Bârlădeanu Elena                                                                    David Irina

                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 FIŞA INDIVIDUALĂ A POSTULUI

 

ÎNGRIJITOR

 

 

 

         În temeiul Legii Educaţiei Naţionale (Legea nr. 1/ 2011), cu modificările şi completările ulterioare şi al contractului individual de muncă, înregistrat în Registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. ____, se încheie astăzi ____/____/______ prezenta fişă a postului. ( perioada evaluare……………………..).

        

         Numele şi prenumele  ……………………..

         Denumirea postului: ÎNGRIJITOR

         Cod COR   911201

         Decizia de numire _________

         Numărul de ore sarcini de serviciu  8 ore/ zi = 168 lunar

         Compartimentul: personal nedidactic

        

         Cerinţe

 

Studii:  ………………………

Vechime  in munca la ........

 

         Relaţii profesionale

 

ierarhice de subordonare: director, administrator financiar (responsabil compartiment),

de colaborare: cu personalul didactic, didactic auxiliar, nedidactic,

de reprezentare a unităţii şcolare la activităţi la care participă ca delegat.

 

I. Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând ___1___ normă de bază corespunzătoare unei părţi de ______ din salariul de bază, stabilite la data de ____/____/_______:

Obiectiv general: asigurarea curăţeniei în şcoală şi în jurul acesteia.

Obiectiv specific:gestionarea şi conservarea bunurilor, efectuarea lucrărilor de îngrijire şi igienizarea a spaţiului şcolar.

Atribuţii specifice postului:

Gestionează bunurile:

preia sub inventar de la director bunurile din clase, holuri, spaţii sanitare şi răspunde de păstrarea şi folosirea lor în condiţii normale;

preia materialele pentru curăţenie;

răspunde de bunurile personale ale elevilor aflate în sălile de clasă pe perioada cât aceştia sunt la alte activităţi.

Efectuează lucrări de îngrijire a sectorului:

ştergerea prafului, măturat, spălat;

scuturarea, spălarea covoarelor, traverselor (unde este cazul);

spălatul uşilor, geamurilor, chiuvetelor, faianţei, mozaicurilor;

păstrarea instalaţiilor sanitare în condiţii normale de funcţionare;

execută lucrări de vopsitorie (când este cazul);

curăţenia sălilor de clasă, cabinetelor (zilnic): măturat, şters praful, debarasarea băncilor, spălat;

curăţenia holurilor (zilnic): măturat, spălat;

curăţenia birourilor, secretariatului, cancelariei (zilnic) şi a spaţiilor de depozitare.

Conservă bunurile:

controlează zilnic uşile, geamurile, mobilierul, duşurile, robinetele şi semnalează defecţiunile constatate muncitorului de întreţinere.

Programul zilnic:

Schimbul I: 7.00-13.00 şi 19.00-21.30

Schimbul II: 13.00-21.00

 

II. Alte atribuţii

 

         În funcţie de nevoile specifice ale unităţii de învăţământ, salariatul este obligat să îndeplinească şi alte sarcini repartizate de angajator, precum şi să respecte normele, procedurile de sănătate şi securitate a muncii, de PSI şi ISU, în condiţiile legii:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

         Răspunderea disciplinară

 

         Neîndeplinirea sarcinilor de serviciu sau îndeplinirea lor în mod necorespunzător atrage după sine diminuarea calificativului şi/ sau sancţionarea disiciplinară, conform prevederilor legii.

 

 

DIRECTOR,

 

                        ___________________

 

 

                                                                          Semnătura titularului de luare la cunoştinţă, 

                                                                                              ____________________

 

DATA ___/___/__ ___